Tio dagar kvar

Jag har fått en mentor som kan lite svenska eftersom han pluggat i Lund. Känns väldigt bra att kunna få lite vägledning från någon som vet hur saker funkar, känner mig ganska lost inför alla formaliteter. Dessutom har jag min svenska kontakt på plats som också vet hur saker funkar och som jag ser fram emot att träffa. Det här ska nog gå bra. Om jag bara hade kommit ihåg att skriva under mina stipendieansökningar så jag slapp få dem i retur så hade nästan allt varit tipptopp just nu. I'm such an idiot.

Hadetbrahejsan

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Om du menar mig med din "svenska kontakt" sa har jag inte nagon koll alls pa hur saker och ting funkar! :-) Men tack och lov finns Mariusz (min man), han vet allt.
Ska bli kul att ses!

2008-02-25 @ 21:03:28
URL: http://ibag.blogg.se
Postat av: Kristina

Ja det var dig jag menade :) Vi ses snart!

2008-02-25 @ 22:00:30
URL: http://hadetbrahej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0