Letter of acceptance

Jag var på väg att syfta tillbaka på rubriken men mindes sedan min framilidne svensklärares förskräckta utropstecken närhelst detta gjordes i gymnasieuppsatserna och hann hindra mig. Text oberoende av rubriken börjar därför nedan.

Jag har fått mitt 'letter of acceptance' från universitet i Warszawa. Hurra, tänker ni kanske, nu är det spikat, men det måste ju krångla lite först. Datumet jag välkomnas till universitetet är den 18 februari. Det är det tredje datumet jag har fått. Min flygbilett är köpt till den 5e mars. Jag reagerar med en axelryckning eftersom allt annat krångel hittills har löst sig (men oron gnager ändå). Har mailat skolan.

Jag känner det redan, 2008 är fullt av saker som väntar på att hända. Jag har nedan utvärderat åren 2000-2007 genom att ge dem en sås jag tycker stämmer med respektive år. Håller ni med?

2000 - Sweet and sour
2001 - Brunsås á la skolmatsal
2002 - Svampsås
2003 - Improviserad tomatsås
2004 - Grönpepparsås
2005 - Kelda ostsås
2006 - Japans soja
2007 - Rödvinssås

Hadetbrahej!

Kommentarer
Postat av: SaraLisa

Undrar vad han skulle tycka om mina blogginlägg då alltid rubriken fortsätter viader i första stycket..inte bra..Jobbigt med krångel..hör ju livet tills såklart och det löser sig nog! Hoppas du har det bra annars..Kram och god fortsättning!

2008-01-15 @ 10:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0