Do zobaczenia

Det här blir sista inlägget på polsk mark, det allra sista innan bloggen stängs görs efter hemkomst senare i veckan.

Idag fick jag mitt papper "to whom it may concern" som bekräftade att jag varit student på Warszawas Universitet under våren 2008 och jag skakade hand med administrationen i Hitlers gamla högkvarter (universitetets huvudbyggnad).





På väg hem uppför Chopins gamla favoritgränd slog det mig att det var sista besöket på universitetet. Om jag hade tänkt på det hade jag stått utanför porten en stund.

Ikväll ska vi säga förväl till stan och gå på jazzklubb i Esbjörn Svenssons ära.

Vi ses snart. Hadetbrahej!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad sorgligt att du aker!... Kan du inte ha kvar bloggen?...

2008-06-16 @ 23:04:15
URL: http://ibag.blogg.se/
Postat av: Karin

Härligt att snart ha dig hemma!

2008-06-17 @ 15:25:42
Postat av: sjuksyrran

Va härligt med jazz! Återigen, grymma foton. Du kommer väl fortsätta med bloggen när du kommer hem?

2008-06-19 @ 23:32:57
URL: http://miljonresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0