Ma problem

Ja, nu krånglar det med ansökan till universitetet i Warszawa, tänkte väl att det inte kunde vara smooth sailing genom alla byråkratiska formaliteter. Får hoppas det inte är värre än att det går att lösa. Måste tex skicka in ett health certificate som visar att jag är i fysiskt och psykiskt gott skick. Tur att jag har en pappa som känner mig och har befogenhet att skriva under ett sådant så jag slipper springa på hälsokontroll och genomgå psykiatriska undersökningar. Ett annat problem är att jag behöver en underskrift från skolan och alla som kan ge mig den har rest bort.

Hoppas att alla olägenheter är undanröjda till nästa inlägg.


Hadetbrahej!

Kommentarer
Postat av: saroja

suck... vad tråkigt att det strular. men det kommer ordna sig, det gör det alltid :-) har precis läst H:s blogg, hon har uppdaterat spaltmeter om barnafödande. på henne låter det faktiskt som genomförbart... haha :-) kram

2007-11-16 @ 00:17:01
Postat av: anna

vilka krav de har! i sverige får man mörda och bli läkare, vara inskriven på psyk och bli officer samtidigt...

2007-11-18 @ 20:53:35
URL: http://julblogga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0