Anteckningar från Wladislawa Andersa

På plats! Det första jag hörde i taxin från flygplatsen var ABBA, ett intressant soundtrack till den visuella upplevelsen av ett dimhöljt kulturpalats. Efter några inledande bambi-lika timmar med en mycket vänlig värdinna började bilden av mitt nuvarande hem formas. Jag tycker hemskt mycket om min lägenhet, några justeringar ska dock göras, den måste ju erövras spirituellt, kristinifieras. Mycket mer än en supermarket kallad Mini Europa har jag annars inte orkat upptäcka idag. I morgon blir det mer. Då kommer troligtvis bilder också tillsammans med underfundiga kommentarer.

Hadetbrahej

Kommentarer
Postat av: Adam Haglund

Åh vad spännande!
Jag blir lite sugen på att besöka dig och staden - jag var i Warsawa två feberdygn, en jobbresa, för nåt år sedan och men såg nästan inget av staden. Det kanske kan bli läge i vår att ta igen det.

2008-03-06 @ 09:38:48
URL: http://fotojournalistik.se
Postat av: Gabriella

Namen!? Ar du redan har!? Ja, men hor av dig da sa man kan ses. Sag till om du behover hjalp. Skulle du behova storhandla nanstans, sa kommer jag med bil :-)

2008-03-06 @ 10:12:51
URL: http://ibag.blogg.se
Postat av: anna

aijn!
skriv på fönstren! öppna dem sedan och fota utsikten. jag är nyfiken på dina vyer.

saknar dig redan.

2008-03-06 @ 13:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0